سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/1/24
3:33 عصر

اداری و دفتری

بدست reza karimi در دسته

آفیس 2013 نسخه نهایی و کامل Microsoft Office Professional Plus 2013 RTM Retail / Volume 15.0.4420.1017 x86 x64

 

امروز نسخه ی نهایی و امل  "آفیس 2013 مایکروسافت" را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. مایکروسافت این آفیس را نسخه مدرن نرم‌افزاری می‌داند، که هم اکنون توسط میلیاردها نفر استفاده می‌شود. سیستم ابری و طراحی این سیستم برای عملکرد بهتر بر روی تبلت‌های ویندوز 8، نشان دهنده تغییر نگرش به سمت اسناد اشتراکی و قابل دسترس در تمامی دستگاه‌های هماهنگ با ویندوز 7 و 8 است. شاید بزرگترین تغییر در آفیس جدید طراحی ظاهری و امکانات آن نبوده، بلکه نحوه ی دسترسی افراد به متون و اسناد و تغییرات زیرساختی آن باشد. مایکروسافت واقعا سعی داشته که کاربران بتوانند فایل‌های مختلف مثلا word را در یک کامپیوتر شخصی ویندوز بسازند و در یک دستگاه ویندوز موبایل، تبلت ویندوز 8 و یا هر کامپیوتر ویندوز 7 و 8 دیگری که به اینترنت متصل است، ویرایش نمایند. نوآوری بزرگ آفیس 2013 این است که بدون کوچکترین تغییر در تنظیمات قبلی به کاربران امکان بارگزاری نسخه کامل آفیس را بر روی هر کامپیوتر شخصی می‌دهد، یک آفیس کامل که در هر زمان که به آن نیاز دارید می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. Office 2013 در نسخه های متنوع زیادی از مدل خانگی گرفته تا اداری عرضه خواهد شد اما هنوز از قیمت هر کدام و پکیج کامل آن رونمایی نشده است. مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳ که به آفیس 15 مشهور است به طور خاص برای استفاده در تبلت ها و اسمارت فون ها بهینه سازی شده است. طرح بندی آن بسیار ساده شده و آیکون های اضافه شده به آن از لحاظ لمسی بسیار سازگارتر و کارآمد ترند. برای نصب این مجموعه شما به ویندوز 7 یا ویندوز 8 مخصوص کامپیوتر های شخصی نیاز دارید و تبلت ها هم باید مبتنی بر ویندوز RT باشند. آفیس ۲۰۱۳ رابط کاربری برنامه‌های خود را نو کرده و رابط کاربری آن مترو است که زبان طراحی است؛ که توسط مایکروسافت منتشر شده است. مایکروسافت آوتلوک (Microsoft Outlook) دست خوش تغییرات زیادی شده‌است به عنوان مثال:رابط مترو جلوه‌های جدیدی را برای کارهای برنامه ریزی شده دارد. پاورپوینت (PowerPoint) نیز شامل الگوها و جلوه‌های متحرک بیشتری شده‌است. وان نوت (OneNote) شامل یک splash screen جدید شده ‌است. اکسل (Excel) با یک ابزار برای فیلتر کردن داده‌ها در یک خط زمان، توانایی تبدیل اعداد رومی به اعداد عربی و فارسی و ادغام توابع پیشرفته مثلثاتی ارائه شده است. در ورد (Word) قابلیت قرار دادن ویدئو و صدای آنلاین و همچنین پخش اسناد بر روی وب پیاده سازی شده است. مایکروسافت قول پشتیبانی از Office Open XML را با نسخه ۱۵ داده‌ است.

در این نسخه پشتیبانی از ویندوز XP و ویستا حذف شده است و این نسخه دیگر روی آن‌ها نصب نمی‌شود.
برخی از ویژگی های نرم افزار Microsoft Office Professional Plus 2013 RTM Retail / Volume 15.0.4420.1017 x86 x64 :
- عملکرد بهتر بر روی تبلت‌های ویندوز 8
- پشتیبانی Microsoft Lync از اسکایپ به منظور ارتباطات تصویری چند نفره
- امکان دسترسی به برخی از مرورگرهای وب که روی آی پد و آی فون کار می کنند
- برنامه Word از قابلیت ویرایش فایل های PDF برخوردار است
- تغییرات ایجاد شده در نرم افزار ها:
- Word : قابلیت قرار دادن ویدئو و صدای آنلاین و همچنین پخش اسناد بر روی وب
- PowerPoint : شامل الگوها و جلوه‌های متحرک بیشتر
- Outlook : رابط مترو جلوه‌های جدیدی را برای کارهای برنامه ریزی شده دارد
- OneNote : شامل یک splash screen جدید شده‌است
- Excel : با یک ابزار برای فیلتر کردن داده‌ها در یک خط زمان، توانایی تبدیل اعداد رومی به اعداد عربی و فارسی و ادغام توابع پیشرفته مثلثاتی ارائه شده است.
- و...

برنامه‌های موجود در این نسخه:
• Microsoft Access
• Microsoft Excel
• Microsoft InfoPath
• Microsoft Lync
• Microsoft OneNote
• Microsoft Outlook
• Microsoft PowerPoint
• Microsoft Publisher
• Microsoft SkyDrive Pro
• Microsoft Visio Viewer
• Microsoft Word
• Office Shared Features
• Office Tools
سیستم لازم برای اجرای نرم افزار:
• CPU: 1Ghz x64/x86 processor that supports SSE2
• RAM: 1Gb
• HDD: 3.5 Gb
• Video: DirectX10 and resolution 1024x576
• OS: Windows 7, Windows 8

راهنمای نصب و رجیستر نرم افزار:
- این نسخه فقط بر روی ویندوز 7 و 8 نصب می شود و برای ویندوزهای XP و ویستا باید از نسخه 2010 استفاده کنید.

نکات :
- پسورد را به صورت دستی وارد نمایید.
- در صورت برخورد با خطای طولانی بودن کاراکتر ، اسم فایل را عوض کنید.
- در صورت برخورد با خطای CRC Faild ، فایل ها را با Winrar باز کرده و Alt+R زده تا فایل ها Repair شوند.همه فایل ها 5% ریکاوری دارند.
- برخلاف بسیاری از سایت ها شما می توانید با سرعت بالا چند فایل را به صورت همزمان دانلود کنید.

- پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

دریافت فایل برنامه ( 675.92 مگابایت )

 

 


رقیبی قدرتمند برای آفیس مایکروسافت با LibreOffice 4.0.2 Final

 

 

مطمعنا افرادی که با سیستم عامل لینوکس کار می کنند با نرم افزار قدرتمند OpenOffice آشنایی کامل دارند، نرم افزاری که مانند Microsoft Office ویندوز عمل می کند. پس از گذشت مدتی سازندگان OpenOffice تصمیم گرفتند که در این نرم افزار تغییراتی ایجاد کنند که موجب ساخت شاخه ای از OpenOffice به نام LibreOffice شد.
هم اکنون راسخون برای اولین بار در بین سایتهای ایرانی برای شما نسخه نهایی نرم افزار کاملا رایگان و اپن سورس  LibreOffice  مخصوص سیستم عامل ویندوز را قرار داده است. این نرم افزار آزاد , قدرتمند , پایدار و در کل آراسته و بسیار قدرتمند عمل می کند اما شاید از نظر خیلی افراد هنوز از معادل تجاری خود عقب تر باشد ولی می تواند در بعضی موارد رقیبی برای Microsoft Office باشد.

امکانات نرم افزار قدرتمند  LibreOffice :
-  Text Document: ابزاری برای ایجاد، ویرایش و مدیریت اسناد
- Drawing : ابزاری برای طراحی
- Spreadsheet : صفحه گسترده
- Presentation : ارائه مطلب
- Database : پایگاه داده
- Formula : محاسبه عملیات های ریاضی

 -پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

دریافت فایل برنامه ( 183.17 مگابایت )

 

 


 

 

تایپ سریع و آسان Comfort Typing Pro 7.0.3.0

 

نرم افزار Comfort Typing Pro ابزاری قدرتمند که برای شما تایپی سریع و بسیار دلپذیر را فراهم می آورد. هنگامی که شما بخواهید در کیبورد کلمه ای را تایپ کنید آن کلمه از قبل تعریف شده است و این کار را برای شما آسان می کند. این نرم افزار دارای قسمت Comfort Keys که شامل On-Screen Keyboard و Comfort Clipboard نیز می باشد.
قابلیت های نرم افزار Comfort Typing:
- قابلیت تایپ آسان
- افزایش سرعت در تایپ
- امکان تغییر زبان
- قابلیت اضافه کردن داده، زبان، تگ و ...
- پشتیبانی از بیش از 30 زبان مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

- پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

دریافت فایل برنامه ( 3.06 مگابایت )

 

 


 

 

مشاهده فایل های پاورپوینت 2013 به قبل با Microsoft PowerPoint Viewer 14.0.6029.1000 SP1

 

اسلایدهای پاورپوینت یکی از راه‌های معمول ارائه مطالب می باشند. برخی از افراد ممکن است تنها نیاز به دیدن این اسلایدها داشته و نیازی به ساخت آن نداشته باشند. نرم‌افزار رایگان Microsoft PowerPoint Viewer ، برنامه‌ای سبک و کم حجم بوده که با نصب آن دیگر نیازی به نصب نرم افزار حجیم پاورپوینت 2013 برای مشاهده فایل‌ های pptx(فرمت مخصوص پاور پوینت 2013 ) نمی باشد. این نرم‌ افزار مجانی بوده و محصول شرکت مایکروسافت می باشد.
برخی مزایای نرم‌افزار Microsoft PowerPoint Viewer 14.0.6029.1000 SP1 :
- رایگان بودن(freeware)
 - حجم کم
 - پشتیبانی از فرمت های ppt و pptx
 - سازگاری با زبان فارسی


دریافت فایل برنامه ( 60.22 مگابایت )

 

 


 

 

معلم و دستیار انشا و املای انگلیسی در منزل شما WhiteSmoke 2012 Final And Portable

 

نرم‌افزار WhiteSmoke یکی از نرم‌افزارهای پیشرو در صنعت نرم‌افزارهای بهبود نگارش در زبان انگلیسی است. این نرم‌افزار مجموعه‌ای کامل از توانمندی‌ها از قبیل غلط‌یاب املایی، ابزارهای ویرایشی، کنترل‌کننده‌ی گرامر، بررسی‌کننده‌ی سبک نگارش، فرهنگ لغت انگلیسی، فرهنگ مترادفات انگلیسی و بسیاری ابزارهای دیگر را در یک جا جمع کرده است تا به کاربران خود کمک کند تا نگارش انگلیسی بهتری داشته باشند. این نرم‌افزار با تمامی نرم‌افزارهای پردازش متن (Word و غیره) سازگار می‌باشد که این نکته نیز از توانمندی‌های خوب این نرم‌افزار  به شمار می‌رود.

نکته:

-راسخون دو نسخه نصبی و پرتابل این نرم افزار را به صورت جداگانه در صفحه دانلود قرار داده است.

-پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

در اینجا برخی از ویژگی‌های این نرم‌افزار قوی و جدید WhiteSmoke 2012 Final And Portable را بطور مختصر ارائه می‌کنم:
* بررسی سبک نگارش: که به کیفیت نگارشی متن شما نمره می‌دهد (بر اساس مواردی از قبیل نکات گرامری، املایی، نگارشی و علامت‌گذاری‌ها، و تجزیه و تحلیل اقلامی چون فراوانی افعال مجهول، متوسط طول جملات، میزان پیچیدگی کلمات بکارگرفته‌شده، و غیره).
* توضیح در مورد اشتباهات (که برای یادگیری بسیار مفید است)
* قالب‌های از پیش آماده برای نامه‌نگاری
* قابلیت تصحیح به محض نگارش (تصحیح خودکار)
* واسط کاربری بسیار زیبا و کاربردی
* سرعت عملکرد
* دقت بالای الگوریتم‌های بررسی‌کننده‌ی متن
* سازگاری با انواع نرم‌افزارهای پردازش متن (از Word و WordPerfect گرفته تا Open Office) و همچنین سیستم عامل ویندوز 32 بیتی و 64 بیتی

دریافت فایل برنامه ( 11.20 مگابایت )

 

 


کینگ سافت آفیس رایگان 2012 Kingsoft Office 2012 Professional v8.1.0.3036

 

Kingsoft Office Suite 2012 یک نرم افزار آفیس رایگان کامل و کاربرپسند برای ویندوز است که در سایت راسخون به اشتراک گذاشته شده است. ایجاد، مشاهده و ویرایش اسناد شخصی و تجاری از ویژگی های اصلی این نرم افزار می باشد. Kingsoft Office Suite 2012 شامل Kingsoft Writer, Kingsoft Presentation, Kingsoft Spreadsheet است که با آخرین فرمت های مایکروسافت آفیس سازگار می باشند.
Kingsoft Office Writer 2012 قطعا یکی از بزرگترین نرم افزار ها برای ایجاد اسناد حرفه ای است. این نرم افزار می تواند که فایل های مایکروسافت ورد را باز کرده و همچنین فایل های ایجاد شده در خود نرم افزار را به فرمت مایکروسافت ورد ذخیره کند. در این نرم افزار قابلیت های گنجانده شده است که در مایکروسافت آفیس نیز در دسترس نمی باشد،

 از جمله ی این قابلیت ها: تبدیل کردن به فایل های پی دی اف، سوییچ کردن در بین اسناد با استفاده از تب ها، نوار ابزار گوگل و ...

برنامه Kingsoft Office 2012 Professional  می تواند به شما کمک کند تا اسناد چند رسانه ای قابل ارائه خود را با راه های خلاقانه ای برای مشاهده ی مشتریان خود ایجاد کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا فایل های پاورپوینت مایکروسافت آفیس 2003 و 2007 را باز و حتی آنها را ویرایش نماید و همچنین اسناد تولید شده خود را با آن فرمت ها ذخیره کند. این نرم افزار کاملا با پاورپوینت مایکروسافت آفیس سازگار بوده و همچنین قابلیت ذخیره سازی به صورت پی دی اف را نیز دارد.
نرم افزار کاربردی Kingsoft Office Spreadsheets 2012 به مانند برنامه اکسل مایکروسافت آفیس می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود که فایل های اکسل مایکروسافت آفیس را باز و ویرایش کنید و فایل های ساخته شده توسط نرم افزار را با آن فرمت ها ذخیره سازی نمایید. این نرم افزار شامل بسیاری از توابع و فرمول و آرایه ها می باشد که کار شما را در مدیریت و تجزیه و تحلیل و محاسبه داده ها بسیار ساده تر و سریع تر می نماید. با استفاده از این نرم افزار می توانید هشت نوع رمزنگاری که گشودن آنها بسیار دشوار است را بر روی صفحات گسترده شما قرار دهد. بنابراین امکان کپی، تغییر و یا چاپ تا حد زیادی کم خواهد شد.

-پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

 

دریافت فایل برنامه ( 39.50 مگابایت )

 

 


 

آفیس از کمپانی بزرگ کورل Corel WordPerfect Office X6 v16.0

 

بسیاری از کاربران امروزه از نرم افزارهای مختلف برای رفع نیازهای کاری و اداری خود استفاده می کنند. یکی از پر استفاده ترین نرم افزارهای حال حاضر که توسط کاربران در امور مختلف اداری و شخصی مورد استفاده قرار می گیرد نرم افزارهای مجموعه Office شرکت Microsoft می باشد. استفاده از این نرم افزار توسط کاربران و با توجه به بعضی از معایب موجود در این ابزارها دیگر شرکت های نرم افزاری نیز برای رقابت با این محصول مایکروسافت اقدام به ساخت نرم افزارهای مشابه نموده اند که از ویژگی های مختلف و منحصر به فردی برخوردار می باشند.
Corel WordPerfect Office نام مجموعه ابزارهای قدرتمندی می باشد که به وسیله آن شما می توانید نیازهای اداری و دفتری خود و همچنین طراحی پایگاه های داده ای را به راحتی انجام دهید. در این نرم افزار قابلیت ایجاد سند های متنی همانند word و صفحات گسترده ، اسلاید های ارائه و ... اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند که تولید کننده آن کمپانی بزرگ Corel می باشد .
قابلیت های کلیدی  نرم افزار Corel WordPerfect Office X6 v16.0 :
- استفاده آسان از نرم افزارهای موجود در این بسته
- واسط کاربری جذاب
- وجود نرم افزارهای مختلف مشابه Word ، Excel و PowerPoint
- وجود ابزارهای مختلف برای مدیریت ، ویرایش و ساخت اسناد PDF
- استفاده از Mozilla Thunderbird برای مدیریت ایمیل ها
- امکانات مختلف برای سرویس های تحت وب
- سازگاری با فرمت های مختلف استفاده شده در Office مایکروسافت
- هماهنگی خاص با SharePoint
- سازگاری با زبان های مختلف
- هماهنگی با تمامی استانداردهای تعریف شده در اندازه کاغذها و پرینت آن ها
- اسکنر داخلی نرم افزار
- انواعی از طرح های آماده ، تصاویر ، اشکال و ... در نرم افزارهای موجود در این بسته نرم افزار
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

روش کرک Corel WordPerfect Office X6 v16.0
-ابتدا نرم افزار را از حالت فشرده خارج کنید.
 ابتدا برنامه را نصب کرده و در هنگام درخواست سریال از کیجن استفاده نمائید.
- قسمت استفاده از تلفن را برای کرک کردن انتخاب کنید ( گزینه وسط )
- بازدن دکمه Continue وارد صفحه ای جدید می شوید.
- در قسمت اول ( Installation Code ) یک سریال مشاهده می نمایید.
- آن را در قسمت اول کیجن تایپ نموده . البته بدون خط تیره ها
- پس از این که تایپ نمودید دکمه Activation Code را فشار دهید تا در قسمت سوم کیجن سریالی تولید شود.
- آن را در برنامه کپی کرده و دکمه Continue را فشاردهید.
- اگر همه اعمال را درست انجام داده باشید برنامه به طور کامل کرک خواهد شد.

نکات رفع خطاهای خارج شدن فایل از حالت فشرده:
- پسورد را به صورت دستی وارد نمایید.
- در صورت برخورد با خطای طولانی بودن کاراکتر ، اسم فایل را عوض کنید.
- در صورت برخورد با خطای CRC Faild ، فایل ها را با Winrar باز کرده و Alt+R زده تا فایل ها Repair شوند.همه فایل ها 5% ریکاوری دارند.
- برخلاف بسیاری از سایت ها شما می توانید با سرعت بالا چند فایل را به صورت همزمان دانلود کنید.
- پسورد فایل فشرده :
www.rasekhoon.net

دریافت فایل برنامه ( 421.21 مگابایت )