سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/1/21
3:45 عصر

امنیتی

بدست reza karimi در دسته

آنتی ویروس نود32 نسخه نهایی 2013 ESET NOD32 Antivirus 6.0.308.0 Final x86/x64

آنتی ویروس نود32 نسخه نهایی 2013 ESET NOD32 Antivirus 6.0.308.0 Final x86/x64 مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله : پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست ؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی انتخاب کنید.

 

- پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net


دانلودنسخه 32 بیتی ESET NOD32 Antivirus 6.0.308.0 Final 32Bit



آنتی ویروس قدرمند و سریع شرکت آویرا Avira AntiVir Premium 2013 v13.0.0.3185 Final

 

آنتی ویروس Avira امنیتی کامل را در برابر حملات فیشینگ و خطرات فراوان دنیای اینترنت برای شما فراهم می کند.
مهمترین امکانات نرم افزارAvira Antivir Premium به شرح زیر می باشند :
تشخیص : سیستم اسکنر آن آخرین انواع ویروس ها ، کرم ها و تروجان ها را با سرعت بالا تشخیص می دهد و بخش AntiPhishing آن سیستم شما را از حملات سارقان اطلاعات و هویت مصون نگه می دارد. بخش ضد نرم افزارهای جاسوسی آن دیواری محکم در برابر تبلیغات مزاحم و جاسوسان آنلاین بوده و ایمنی در برابر روت کیت ها و دیگر بدافزارهای مختلف را می توان از دیگر ویژگی های مهم آن دانست. سیستم اکتشافی قدرتمند آن بوسیله ردگیری تمامی حرکات و فعالیت های مشکوک ، سدی در برابر خطرات احتمالی شکل داده همچنین تکنولوژی AHeAD به دقت تمامی کدهای مشکوک و ناشناخته را برای کشف آلودگی های احتمالی بررسی می کند.
امنیت بالا اینترنت را توسط Avira Antivirus تجربه خواهید کرد. بدین طریق وب سایت های خطرناک دیگر نمی توانند به سیستم شما صدمه ای وارد کنند. بخش AntiDrive آن برای متوقف کردن دانلودهای خطر آفرین در حین مرور اینترنت کاربرد دارد و در نهایت بخش امنیتی ایمیل شما را از خطر ایمیل های آلوده در Inbox حفظ می کند.
تعمیر : حذف سریع عناصر آلوده شده به ویروس تنها با یک کلیک ، تعمیر کلی برای حذف رد تمامی آلودگی ها به صورت خودکار ، نجات سیستم در مواقع ضروری از ویژگی های نرم افزار آنتی ویروس Avira است.
سایر ویژگی های آنتی ویروس Avira AntiVir Premium 2013 :
- نصب بسیار سریع که تنها با چند کلیک انجام می شود.
- Game Mode برای تعلیق هشدارهای غیر ضروری در حین بازی های کامپیوتری و مشاهده فیلم.
- پشتیبانی کامل از نوت بوک ها حتی پشتیبانی از سیستم های قابل حمل با حافظه بسیار کم.
اگر می خواهید با امنیت خاطر به مرور اینترنت بپردازید ، با دوستان خود از طریق ایمیل یا به صورت آنلاین در تماس باشید ، از شبکه های عمومی WiFi استفاده کنید ، موزیک و ویدئو دانلود کنید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید ، Avira Antivirus Premium 2012 می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

طریقه‌ی بروزرسانی:
در منوی Update برنامه روی Manual update کلیک کنید و فایل دانلودشده را باز کنید.
 نکات:
- برای رجیستر کردن برنامه، در هنگام نصب باید فایل رجیستری به نام HBEDV.KEY موجود در شاخه‌ی Key را در برنامه‌ی نصب وارد کنید. بعد از نصب نیز امکان دادن Key‌ از طریق منوی Help وجود دارد.
- این نسخه بر روی هر دو سیستم عامل 32 بیتی و 64 بیتی نصب می شود و نسخه مجزا برای هر کدام ندارد.

- کلید فعالسازی به صورت جداگانه در صفحه دانلود قرار داده شد.

 -پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

 
سایز برنامه ( 129.38 مگابایت )