سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/1/23
7:16 صبح

مالتی مدیا

بدست reza karimi در دسته

پخش کننده قوی فایلهای صوتی و تصویری KMPlayer 3.6.0.85 Final (پیشنهادی راسخون)

                                          نرم افزاری  به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

 

دریافت فایل برنامه ( 33.21 مگابایت )

 

 


پخش با کیفیت فایل های ویدویی با

CyberLink PowerDVD Ultra v13.0.2720.57 / v12.0.2625.57

 

 

 CyberLink PowerDVD معروفترین نرم افزاری است که تا به حال در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری ارائه شده است. ابزاری فوق العاده تکامل یافته که با قابلیت پشتیبانی از فرمت های مختلف لذت تماشای یک فیلم جذاب را به کاربران هدیه می دهد. اولین نرم افزاری که به صورت کاملا جدید و نو تکنولوژی سه بعدی را به رایانه ها و تماشای فیلم ها کشانده است و شاید این مهم ترین خصوصیتی است که در این نسخه در Cyberlink PowerDVD به چشم می خورد. کیفیت HD در این نسخه بسیار بهبود یافته به طوری که کاربر در هنگام مشاهده یک فیلم گویی تصاویر زنده آن را مشاهده می کند. پشتیبانی از سه فرمت بسیار رایج MKV ، ۳GP و FLV که امروزه به دلیل شرایط مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

 راهنما:
- این نسخه کرک شده است.
- این نسخه به صورت یک فایل است و فایل آپدیت جداگانه ندارد.
- این نسخه در همه‌ی ویندوزهای 32 بیتی قابل نصب و استفاده است.
- در صورت اجرا نشدن نرم افزار برنامه Microsoft Visual C++ 2010 SP1 Redistributable Package را از اینجا دانلود و نصب کنید.

-پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

  دانلود نسخه جدید و همراه کرک با حجم 130 مگابایت CyberLink PowerDVD Ultra 13.0.2720.57

 


 

پخش‌کننده‌ی بسیار قدرتمند و محبوب VLC media player 2.0.6 Final x86 x64

پخش‌کننده‌ی بسیار قدرتمند و محبوب VLC media player 2.0.6 Final x86 x64   VLC media player در واقع یکی از ثمره‌های پروژه‌ی متن‌باز VideoLAN می‌باشد که هدف آن توسعه‌ی نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای در شبکه و سیستم عامل است. VLC مخفف VideoLAN Client است که نسخه‌ی تحت سیستم عامل این پروژه محسوب می‌شود. این پخش‌کننده‌ی بسیار قدرتمند و متن‌باز(Open Source)، توانایی پخش انواع فرمت‌های صوتی و تصویری را دارد.قبلا برنامه‌ی KMPlayer را معرفی و از آن به عنوان برترین پخش‌کننده یاد کرده بودیم؛ اما نرم‌افزار VLC media Player را به این دلیل ارائه نموده و مرتبا بروز خواهیم کرد که متوجه شدیم بعضی از فرمت‌های تصویری فقط با این نرم‌افزار اجرا می‌شود و همچنین برخی کاربران عزیز سایت، این برنامه را برتر از KMPlayer می‌دانند.


این برنامه Skinهای متنوع و زیبایی دارد که می‌توانید آن‌ها را از سایت سازنده   دریافت نمایید.
این نرم افزار قابلیت پخش بدون اشکال فیلمهای ضبط شده با گیرنده دیجیتال X.Vision را دارد.

-پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

دریافت فایل برنامه ( 22.34 مگابایت )