سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/1/24
3:35 عصر

آموزشی و کتاب الکترونیکی

بدست reza karimi در دسته

آموزش اشتراک اینترنت از طریق وایرلس

آموزش اشتراک اینترنت از طریق وایرلس کتاب الکترونیکی آموزش اشتراک گذاری اینترنت بین لپ تاپ و گوشی موبایل از طریق Wireless!با پیشرفت سیستم عامل ها ، گجت هایی همچون موبایل و همین طور تبلت و ... نیاز مبرم اینگونه وسایل به اینترنت پر سرعت و محدود بودن سرعت سیم کارت های ایرانسل و همین طور همراه اول ( فناوری فعلی اینترنت سیم کارت ، سرعت ارسالی و دریافت آن یک نرخ ثابت و پایینی دارد) ، باید راهی را برای اشتراک اینترنت پر سرعت غیر از سیم کارت پیدا کرد که بهترین گزینه اینترنت پرسرعت مخصوص رایانه هاست. ( چون می تون با پرداخت هزینه بیشتر اینترنت پر سرعت تری را برای رایانه تهیه نمود.)اگر دوست دارید اینترنت رایانه خود را به دستگاههای دیگر خود از جمله لپ تاپ گوشی یا تبلت ببرید این آموزش را حتما دانلود کنید.

 

دریافت فایل برنامه ( 527 کیلوبایت )

 


 

 


 

کتاب فارسی همه چیز درباره ADSL

کتاب فارسی همه چیز درباره ADSL کتاب فارسی همه چیز درباره ADSL تقدیم به دوستان عزیز!خط رقمی مشترک نامتقارن (symmetric Digital Subscriber Line) یا (ADSL) یکی از خانواده‌های Digital Subscriber Line) DSL) یا همان خطوط دیجیتال استیجاری می‌باشد. اعضای DSL معمولاً به صورت xDSL نامگذاری می‌شوند. بر خلاف خطوط معمول این خطوط از تمامی پهنای موجود در خطوط مسی دوطرفه استفاده می‌کنند تا بالاترین سرعت ممکن در ثانیه را ارائه دهند.

دریافت فایل برنامه ( 822 کیلوبایت )

 



 

کتاب چگونه برای وردپرس پوسته بسازیم

کتاب چگونه برای وردپرس پوسته بسازیم کتاب چگونه برای وردپرس پوسته بسازیم برای دوستان عزیز راسخونی!وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست و یکی از بخش‌های وردپرس که علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده است و جزو جذاب‌ترین قسمت‌ها در وردپرس می‌باشد بخش پوسته ها است. پوسته‌ها در حقیقت نمای وبلاگ شما را می‌سازند و به همین علت از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشند.

دریافت فایل برنامه ( 1.05 مگابایت )

 



 

بالابردن رتبه سایت با کتاب یک یا دوهزار و یک

بالابردن رتبه سایت با کتاب یک یا دوهزار و یک کتاب یک یا دوهزار و یک، یک کتاب قدیمی اما بسیار جامع و کامل شامل صد صفحه در زمینه بالابردن رتبه سایت در موتورهای جستجوگر همچون گوگل می باشد. این کتاب جزء برترین کتب در این زمینه می باشد چون از ابتدا بطور مفصل به معرفی موتورهای جستجوگر می پردازد و تا نحوه ی رسیدن به صفحه اول موتورهای جستجوگر را کاملاً بیان می کند. این کتاب شامل هفت سرفصل می باشد:فصل اول - موتورهای جستجوگر(دانش پایه)فصل دوم - مقدمه ای بر HTML فصل سوم- گام به گام بسوی رتبه های بالافصل چهارم- معرفی سایت به موتورهای جستجوگرفصل پنجم- به موتورهای جستجوگر نه بگویید!فصل ششم- باز هم بالاتر بروید!فصل هفتم - زندگی تلخ می شود!

نام کتاب: 1 یا 2001؟؟
نویسنده: مهندس مهدی رودکی
تعداد صفحات: 102
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

دریافت فایل برنامه ( 1.37 مگابایت )

 



 

افزایش سرعت اینترنت Dial-up

 

افزایش سرعت اینترنت Dial-up
در این کتاب شما می توانید با تمامی تکنیکهای افزایش سرعت اینترنت Dial-up آشنا شوید.
 برخی سرفصل های این کتاب عبارتند از:
1. مودم معتبر و مطمئن
2. نوع کارت اینترنت
3. ساعات ترافیک خطوط
4.خاموش کردن آپدیت ویندوز
5. و....
توضیحات بیشتر
 اینترنت دایل آپ به کمک یک مودم دایل آپ و خط تلفن معمولی و داشتن اکانت از یک ISP ، برای کاربر قابل استفاده است. خطوط تلفن عادی پهنای باندی معادل 247 کیلو هرتز دارند که برای مکالمات عادی تنها از 4 کیلو هرتز از این پهنای باند وسیع استفاده می شود. کاری که مودم دایل آپ انجام می دهد این است که دیتای موجود در رایانه شما را به آنالوگ تبدیل می کند تا در خطوط تلفن قابل استفاده باشد و دیتای آنالوگی را که از خطوط تلفن را به عنوان پاسخ دریافت می کند، به دیجیتال تبدیل می کند تا برای رایانه شما قابل فهم باشد.
به کوشش میلاد میرنجاتی
منبع:سافت گذر

دریافت فایل برنامه ( 267 کیلوبایت )