سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/1/21
3:44 عصر

مدیریت دانلود

بدست reza karimi در دسته


 

بهترین برنامه مدیریت دانلود Internet Download Manager v6.15 Build 8 Final Retail / Portable (پیشنهاد راسخون)

بهترین برنامه مدیریت دانلود Internet Download Manager v6.15 Build 8 Final Retail / Portable (پیشنهاد راسخون) راسخون این دانلود منیجر قدرتمند را به شما پیشنهاد می کند. Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد.
دانلودنسخه اصلی با کرک کامل Internet Download Manager v6.15 Build 8 Final Retail

پسورد فایل فشرده www.rasekhoon.net


دانلود و ضبط فیلم های آنلاین از اینترنت Apowersoft Streaming Video Recorder 4.2.6

دانلود و ضبط فیلم های آنلاین از اینترنت  Apowersoft Streaming Video Recorder 4.2.6 Apowersoft Streaming Video Recorder نرم افزاری جامع برای ضبط ویدئوهای آنلاین و نمایش های اینترنتی می باشد. استفاده از آن بسیار ساده و ابتکاری بوده و به شما امکان ضبط هر نوع ویدئوی در حال پخش از اینترنت را می دهد. ابزار تبدیل فرمت قدرتمند آن برای تبدیل ویدئوها به فرمت های محبوب مانند AVI, MPEG-4, WMV, WMA, MP3, ACC کاربرد دارد. تقریبا تمامی سایت های به اشتراک گذاری آنلاین ویدئو و تمامی انواع فایل های رسانه ای توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود.


دریافت فایل برنامه ( 30.21 مگابایت )



 

دانلود اتوماتیک ویدیو کلیپ VSO Downloader Ultimate 3.0.0.16

دانلود اتوماتیک ویدیو کلیپ VSO Downloader Ultimate 3.0.0.16 نرم افزار VSO Downloader به طور اتوماتیک ویدیو کلیپ های درون هر وب سایت را که در مرورگر شما باز است را تشخیص داده و سپس به دانلود آن ها خواهد پرداخت. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و تنها کافیست که نرم افزار را فعال کرده و فیلم مورد نظر خود را در حال پخش بگذارید، پس از تشخیص و شروع به دانلود شدن ویدیو کلیپ ها توسط برنامه، لیستی به شما نمایش داده می شود که حاوی نام، میزان پیشرفت، سرعت دانلود و اندازه هر یک از فیلم ها می باشد. علاوه بر این شما می توانید کلیپ های دانلود شده را به فرمت MP3 (با کیفیت پایین، متوسط یا بالا) تبدیل نمایید.

کرک نرم افزار :

 - فایل Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید سپس فایل را اجرا کنید.( در ویندوز ویستا و سون برای اجرای Patch بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید).

- پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

دریافت فایل برنامه ( 14.54 مگابایت )

 



 

 

مدیریت دانلود رایگان و قدرتمند FlashGet 3.7 Build 1218 Fina l

  نرم افزار قدرتمند مدیریت دانلود FlashGet بهترین راهکار برای شما است. این نرم افزار این توانایی را دارد که فایل های دانلودی را به قسمتهای کوچکتر تقسیم نموده وتمامی قسمتها را بصورت همزمان وبا هم دریافت نماید تا با استفاده از این روش سرعت دانلود شما را تا پنج برابر واقعی افزایش دهد. ویژگی های مدیریتی قدرتمند و ساده این نرم افزار به شما کمک می نماید تا کنترل دانلودهای خود را بگونه ای که تاکنون هرگز تجربه آن را نداشته اید ، به دست گیرید. هم چنین دیگر قابلیتها همچون، امکان از سرگیری مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط، زمان بندی ، ایجاد صف های مختلف دانلود، پشتیبانی از پراکسی سرورها، دسته بندی فایلهای دانلودی، ...

 

- پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

 

دریافت فایل برنامه ( 7.16 مگابایت )