سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/1/24
3:32 عصر

تبدیل کننده ها

بدست reza karimi در دسته

تبدیل پی دی اف به ورد با پشتیبانی از فارسی ImTOO PDF to Word Converter 1.0.3.20120522

 

ImTOO PDF to Word Converter نرم افزار قدرتمند تبدیل پی دی اف به ورد میباشد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید اسناد PDF خود را با یک کلیک به اسناد ورد تبدیل نمایید.
PDF to Word Converter به منظور تبدیل PDF به Word برای بار اول توسط Xilisoft Corporation در سال ۲۰۰۳ تولید شد و عرضه بازار گردید، این برنامه در سرعت و درستی کار خود نظیر ندارد!
برخی از امکانات برجسته ImTOO PDF to Word Converter :
 - قابلیت تبدیل چندین فایل پی دی اف به ورد (به صورت گروهی)
 - قابلیت انتخاب یک پوشه جهت تبدیل تمام فایلهای پی دی اف آن پوشه به ورد
 - قابلیت تبدیل از پی دی اف به ورد به پسوندهای docx ،doc و RTF
 - قابلیت تنظیم وظیفه های Shoutdown ،Standby ، Hibernate و Exit پس از اتمام تبدیل
 - مجهز به Skin های مختلف
 - پشتیبانی از زبانهای زیاد
 - قابلیت بروزرسانی
- پشتیبانی از تمام ویندوزها از جمله ویندوز ۷

روش کرک :
 فایل imfc0.dll را در محل نصب برنامه جایگزین نموده و توسط سریال نامبری که در پوشه کرک موجود هست برنامه را فعال کنید.

- پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

دریافت فایل برنامه ( 17.65 مگابایت )

 

 


 

تبدیل هر فایلی به پی دی اف با PdfFactory Pro 4.80

 

PdfFactory Pro نرم افزار تولید فایل‌های PDF که با استفاده از یک روش انحصاری و بسیار پیشرفته، این کار را به ساده‌ترین شکل خود درآورده است. این نرم‌افزار می‌تواند هر نوع سند یا تصویری را در کوتاهترین زمان به یک فایل PDF تبدیل کرده و نیاز شما را از نرم‌افزار‌های متفرقه برطرف سازد. این نرم‌افزار پس از نصب شدن به صورت یک چاپگر خود را معرفی کرده و در نتیجه برای تبدیل هر سند به یک فایل PDF، کافی است آن را از طریق منوی چاپ به این چاپگر مجازی ارسال نمایید. ترکیب چند فایل و تبدیل آن به یک فایل PDF، ایجاد فونت مورد نظر در فایل و قابل نمایش در سیستم های دیگر بدون اینکه آن فونت را داشته باشند، اضافه کردن Bookmarkها، مدیریت و ویرایش صفحات پرینت به عنوان مثال در پرینت صفحات وب برای حذف صفحات و لینک های اضافه، تنظیم برای تبدیل مستقیم بدون نمایش پیش نمایش، ایجاد لینک قابل کلیک با رنگ دلخواه و ایجاد عنوان، شماره صفحه، سر صفحه، پاورقی، نوع صفحه .... از قابلیت های این نرم افزار می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار FinePrint PdfFactory Pro Edition 4.80 :

- قابلیت ساخت PDF یا پرینت
- ترکیب چندین سند داخل یک PDF
- توانایی پیش نمایش
- قابلیت حفاظت از PDF
-قابلیت جاسازی فونت ها
- امکان اضافه و حذف صفحه
- قابلیت ارسال توسط ایمیل
- امکان ذخیره اتوماتیک
- توانایی گسترش سرور
- ساخت PDF در سربرگ نامه ها
- قابلیت اضافه کردن شماره صفحه، سربرگ، پاورقی و علامت چاپ
- ارائه نشان و جدول راهنما
- تنظیم خواص ابتدایی Acrobat
- تبدیل کردن به سیاه خاکستری
- نمایش و بازچینی برنامه ها
- پشتیبانی از PDF/A-1b
- و ...

 

-پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

 

دریافت فایل برنامه ( 6.92 مگابایت )

 

 


 

تبدیل دیسک های بلوری به فایل های تصویری با ImTOO Blu ray Ripper v7.1.0.20130301

توسط نرم افزار mTOO Blu-Ray Ripper که برای تبدیل فیلم های بلوری به فایل های تصویری Blu-ray M2TS ساخته شده است می توانید فیلم های خود را با کیفیت HD در هارد دیسک ذخیره کنید. این نرم افزار مبدل بعد از تبدیل فیلم های دیسک بلو-ری برای خروجی از فرمت های زیر پشتیبانی می کند:H.264/MPEG-4 AVC, AVCHD Video, Apple TV h.264 720P, HD WMV, MPEG2/MPEG-4 TS . همچنین می توانید فرمت Blu-ray M2TS را به فرمت های محبوب AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, RM, MOV, XviD, 3GP, FLV تبدیل کنید.
امکانات نرم افزار ImTOO Blu-Ray Ripper :
توسط این برنامه تبدیل ویدئوهای Blu-ray M2TS بسیار ساده خواهد بود.این نرم افزار چندین کاره دارای سرعت و قدرت بسیار بالاییست.
علاوه بر این امکانات می توانید فیلم های بلو –ری را به فرمت های محبوب AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, RM, MOV, XviD, 3GP, and FLV تبدیل کنید.
قابلیت تبدیل دیسک های صوتی به فرمت های MP3, WMA, AAC, WAV, OGG, FLAC, APE, M4A, RA, AC3, MP2, AIFF, AMR, SUN AU نیز در این نرم افزار گنجانده شده است.
علاوه بر سرعت بالا، کیفیت خروجی ویدئوها منحصر به فرد خواهد بود
قابلیت به اشتراک گذاری فیلم ها و موسیقی در ابزارهای قابل حمل مانند iPod, iPhone, Apple TV, PSP, Xbox, Zune, NDS, Wii, mobile phone, PMP را توسط این نرم افزار تجربه خواهید کرد.

روش کرک :

- قبل از نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع کنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
- در مرحله پایانی تیک مربوط به اجرای برنامه را برداشته و در صورت اجرا شدن با کلیک راست کردن بر روی آیکون برنامه در نوار وظیفه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نمایید.
 - فایل Patch  را در محل نصب نرم افزار کپی کنید سپس فایل را اجرا کنید.( در ویندوز ویستا و سون برای اجرای Patch بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید).

- پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

دریافت فایل برنامه ( 37.21 مگابایت )

 

 


 

شبیه سازی واقعی صحبت با  Reallusion CrazyTalk Animator v1.01 Pro

 

برنامه Reallusion CrazyTalk PRO نرم افزاری است از شرکت reallusion که این قدرت را به شما می دهد تا عکس های بی روح و بی جان خود را وادار به صحبت کردن نمایید. این نرم افزار با قابلیت های منحصر به فرد این امکان را دارا می باشد تا با ایجاد تغییرات و اعمال افکت های مختلف در اعضای یک صورت ثابت در یک عکس آن را به حرکت وا دارد.به کمک این نرم افزار شما قادرید تصاویر و کاراکتر های سخنگو ایجاد نمایید و از این کاراکتر های و یا تصاویر سخنگو در فایل های ویدئویی شخصی ، وب سایت ها (جهت ساخت بنرها و تبلیغات سخنگو) ، تلفن همراه و یا در پروژه های خود به عنوان ارائه دهنده پروژه استفاده کنید.
همچنین امکان ارسال پیام های صوتی خود به صورت انیمیشن در پست های الکترونیکی و یا در کارت های تبریک و ... را مهیا می سازد. برای انجام امور فوق کافیست یک عکس دیجیتالی را به همراه یک فایل صوتی (audio) وارد این نرم افزار نموده و با کمک ابزارهای جادویی این نرم افزار قادر به متحرک سازی تصویر خواهید بود. همچنین محیط نرم افزار طوری است که براحتی می توانید حرکت لب و چشمان کاراکتر را با فایل صوتی هماهنگ نمایید. به کمک امکان مدیریتی که این نرم افزار در اختیارتان می گذارد قادر به هماهنگی میان مجموعه ای از تصاویر و پیام های صوتی نیز می باشید.
 
-پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

دریافت فایل برنامه ( 270.09 مگابایت )

 

 


 

تغییر صدای انسان با Fake Voice v2.5

Fake Voice v2.5 نرم افزاری بسیار جالب و سرگرم کننده در عین حال ساده که پیشنهاد می کنیم اگر هم اکنون میکروفن در اختیار دارید آن را از دست ندهید. توسط این نرم افزار شما خواهید توانست با تغییر طول موج صداها صدا را به پسر , دختر, بچه , فرد میان سال و هم چنین صداهای شخصیت های هولناک فیلم های ترسناک تبدیل کنید. امیدواریم از این نرم افزار جالب که در سایت راسخون قرار گرفته نهایت لذت و استفاده را ببرید.

-پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

 

دریافت فایل برنامه ( 4.50 مگابایت )

 

 


 

 

تبدیل فرمت و تغییر سایز عکس ها Ashampoo Photo Converter 2.0.0

 

Ashampoo Photo Converter نرم افزار معتبر دیگری از شرکت محبوب ashampoo است که ویژه تبدیل فرمت ، تغییر سایز و قرار دادن واترمارک روی عکس و همزمان ده ها عکس می باشد. توسط این نرم افزار حرفه ای میتوانید همزمان تمامی فرایندها را روی تعداد نامحدودی عکس تا آنجا که حافظه سیستم‌تان اجازه میدهید انجام دهید. تغییر رزولوشن و سایز ، تغییر فرمت و قرار دادن واترمارک از فرایندهای اصلی نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار در کنار توانایی های ذکر شده ، قابلیت بهینه سازی و قرار دادن افکت را نیز دارد. این نرم ازار میتواند به طور اتوماتیک رنگ و کنتراست تصاویر را تنظیم کند و تصاویر را شفاف تر سازد. همچنین میتواند در هنگام تبدیل روی عکس ها میتواند افکت های سیاه و سفید کردن عکس ، روغنی کردن ، تبدیل به نقاشی ، قرار دادن سایه و ده ها افکت دیگر را روی عکس قرار دهد. قابلیت های کوچک دیگری نظیر چرخش و Mirror و Flip را روی تصاویر اعمال کند. این نرم افزار از فرمت های APCDOC, BMP, GIF, JNG, JPG, JP2, JXR, MNG, PCX, PDF, PIX, PNG, PPP, RAS, SGI, TGA, TIF, PNM, PBM, PPM, PGM پشتیبانی میکند.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Photo Converter :
- تبدیل عکس ها تنها با یک کلیک ساده
- پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج
- تبدیل همزمان یک عکس به چند فرمت مختلف
- تبدیل بدون هیچ گونه تغییری در خصوصیات عکس
- تغییر سایز تصاویر بسته به انتخاب کاربر
- چرخش ، آینه کردن تصاویر و ...
- تغییر رنگ و نور تصاویر
- اضافه کردن Watermark به تصاویر
- بهینه سازی اتوماتیک رنگ ها
- بهینه سازی اتوماتیک کنتراست
- ویرایش ساده تصاویر
- اضافه کردن افکت به تصاویر
- سرعت بالا در تبدیل
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

روش کرک نرم افزار :
- فایل ash_inet2.dll موجود در  پوشه کرک را در مسیر نصب نرم افزار قرار بدید.

- پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

دریافت فایل برنامه ( 15.20 مگابایت )